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Dimensões da qualidade na prestação de serviços: um estudo ambientado nos laboratórios da Universidade de Caxias do Sul
(2014-05-22)
This work presents a study on the quality attributes and dimensions of the services offered by the accredited laboratories or in accreditation process of the University of Caxias do Sul (UCS), on a company based perspective. ...
A qualidade dos serviços ao cliente : uma perspectiva sob a ótica do paciente em um ambulatório de atendimento secundário em saúde
(2014-05-22)
The aim of this work was to measure the importance and the quality of some specific topics (performance) offered by a secondary health care Out-patient Clinic as perceived by the patients. It had the purpose of generating ...
Identificação das dimensões da qualidade em serviços: um estudo aplicado em uma instituição de ensino superior localizada em Caxias do Sul-RS
(2014-05-22)
The present work consists in indentifying and evaluating customer´s perception (students) about the services of the University of Caxias do Sul (UCS), through the identification of the attributes that have an impact on ...
Adaptação da escala SERVQUAL para avaliação da qualidade dos serviços no contexto da construção de edificações multifamiliares
(2014-06-04)
The expectations and perceptions of high standard residential buyers in the city of Caxias do Sul-RS front of the services received is this research work subject, which aims to develop a theoretical and practical understanding ...