• português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • português (Brasil) 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • Entrar
Buscar 
  •   Página inicial
  • Buscar
  •   Página inicial
  • Buscar
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Buscar

Mostrar Filtros AvançadosHide Advanced Filters

Filtros

Utilize filtros para refinar o resultado de busca.

Itens para a visualização no momento 1-4 of 4

  • Opção de ordenação:
  • Relevância
  • Título - crescente
  • Título - decrescente
  • Data de publicação - crescente
  • Data de publicação - decrescente
  • Resultados por página:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

O processo de desenvolvimento do enoturismo no Vale dos Vinhedos 

Valduga, Vander (2014-05-14)
This study had as intention to investigate if the Wine tourism and the creation of one regional mark contributed for the intern strengthen of ´Vale dos Vinhedos` Vinhedos Valley. The study also analyzed three elements: a) ...
Thumbnail

Enoturismo no Brasil: um estudo comparativo entre as regiões vinícolas do Vale dos Vinhedos (RS) e do Vale do São Francisco (BA/PE) 

Zanini, Talise Valduga (2014-05-21)
The present exploratory study has the objective to make a comparative analysis between two Brazilian grape and wine growing regions: Vale dos Vinhedos (RS) and Vale do São Francisco (BA/PE), taking into consideration their ...
Thumbnail

A paisagem na Rota Enoturística Vale dos Vinhedos (RS), na perspectiva do visitante 

Lavandoski, Joice (2014-05-20)
The Vale dos Vinhedos can be seen as a consolidated wine turistic destination, but may add other attractions, through the development and planning activities related to its landscape since the enoturism cannot develop ...
Thumbnail

Estado e turismo: políticas públicas e enoturismo no Vale dos Vinhedos 

Tonini, Hernanda (2014-05-19)
When conducting any study of tourism, an analysis of society s evolution and the appearance of different forms of consumption and individual needs is inevitable. The various types of tourism aim to consolidate the activity ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Entre em contato | Deixe sua opinião
Theme by 
Atmire NV
 

 

Navegar

Todo o repositórioComunidades e ColeçõesPor data do documentoAutoresTítulosAssuntos

Minha conta

EntrarCadastro

Discover

AutorLavandoski, Joice (1)Tonini, Hernanda (1)Valduga, Vander (1)Zanini, Talise Valduga (1)Assunto
Enoturismo (4)
Tourism (4)
Turismo (4)
Wine tourism (4)Vale dos Vinhedos (RS) (2)Vitivinicultura (2)Estado (1)Fortalecimento endógeno (1)Government (1)Internal strengthen (1)... Ver maisData de publicação
2014 (4)
Possui arquivo(s)
Yes (4)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Entre em contato | Deixe sua opinião
Theme by 
Atmire NV