• português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Teses, Dissertações e Relatórios
  • Teses, Dissertações e Relatórios defendidos na UCS
  • Programa de Pós-Graduação em Administração
  • Mestrado Acadêmico em Administração
  • Search
  •   DSpace Home
  • Teses, Dissertações e Relatórios
  • Teses, Dissertações e Relatórios defendidos na UCS
  • Programa de Pós-Graduação em Administração
  • Mestrado Acadêmico em Administração
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-3 of 3

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Efeitos da atitude, envolvimento, experiência e valor simbólico sobre a intenção de compra de vinhos pela geração millenial 

Pompermayer, Rogerio (2020-12-03)
Studies on consumer behavior have grown in the area of marketing, especially those that seek to associate them with purchase intent. This construct has special attention on the part of researchers because it presents ...
Thumbnail

Efeitos dos níveis de preço e do conhecimento da marca sobre a percepção de valor, da qualidade, da justiça, do simbolismo e da intenção de compra 

Tormen, Andressa Daiane (2018-10-17)
Understanding consumer behavior is essential to understanding people's needs and desires, as well as the behavior of supply and demand. In addition, it is important to know how the consumer makes the purchase decision, ...
Thumbnail

Qualidade da informação, desconfiança, risco percebido e intenção de compra no contexto de compras on-line 

Bebber, Suélen (2015-10-02)
Consumer behavior, facing the new options that the internet and online channels offer, has changed the way consumers act and search for the best purchase option. Therefore, the understanding of the antecedents or determinant ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBebber, Suélen (1)Pompermayer, Rogerio (1)Tormen, Andressa Daiane (1)SubjectComportamento do consumidor (3)
Compras (3)
Consumer behavior (3)
Shopping (3)Comércio eletrônico (1)Consumers - Attitudes (1)Electronic commerce (1)... View MoreDate Issued2015 (1)2018 (1)2020 (1)Has File(s)Yes (3)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV