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Identificação das dimensões da qualidade em serviços: um estudo aplicado em uma instituição de ensino superior localizada em Caxias do Sul-RS 

Eberle, Luciene (2014-05-22)
The present work consists in indentifying and evaluating customer´s perception (students) about the services of the University of Caxias do Sul (UCS), through the identification of the attributes that have an impact on ...
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Valor percebido, reputação, confiança e custos de troca como determinantes da retenção de clientes 

Eberle, Luciene (2014-04-28)
In service firms, the maintenance and expansion of relational exchanges strengthen customer retention as a differential among the competitors. In order to qualify companies to adopt strategies of customer retention, it is ...

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Eberle, Luciene (2)
MateriaAdministração de setores específicos (1)Clientes - Contatos (1)Comportamento do consumidor (1)Customer retention (1)Customer satisfaction (1)Custos de troca (1)Dimensions of service quality (1)Dimensões da qualidade em serviços (1)Educational services (1)Marketing de relacionamento (1)... másFecha2014 (2)Has File(s)Yes (2)

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