• português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Teses, Dissertações e Relatórios
  • Teses, Dissertações e Relatórios defendidos na UCS
  • Programa de Pós-Graduação em Administração
  • Mestrado Acadêmico em Administração
  • Search
  •   DSpace Home
  • Teses, Dissertações e Relatórios
  • Teses, Dissertações e Relatórios defendidos na UCS
  • Programa de Pós-Graduação em Administração
  • Mestrado Acadêmico em Administração
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-3 of 3

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Desconto no preço fornecido somente a terceiro: um experimento relacionando nível de desconto e nível de preço 

Tartarotti, Lucas (2019-01-30)
Pricing strategy based on price discounts can positively or negatively influence consumer perceptions. However, this research focused on analyze the negative consequences of this strategy. It is known that a portion of the ...
Thumbnail

Antecedentes da lealdade à marca: um estudo no contexto de uma marca de fast food 

Gasparetto, Júlia Basso (2019-12-16)
The relationship between consumers and brands has received increasing prominence in the literature and organizational practices recently, as their importance for obtaining competitive advantages has been observed. Linked ...
Thumbnail

Consciência ambiental, consumo saudável, atitude do consumidor e normas subjetivas como determinantes da intenção de recompra de alimentos orgânicos 

Farias, Felippe de (2019-05-09)
The present study aimed to test a theoretical model that contemplates environmental awareness, healthy consumption, consumer attitude and subjective norms as determinants of the repurchase intention to buy organic foods. ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorFarias, Felippe de (1)Gasparetto, Júlia Basso (1)Tartarotti, Lucas (1)SubjectComportamento do consumidor (3)
Consumer behavior (3)
Consumer satisfaction (2)Satisfação do consumidor (2)Alimentos naturais (1)Clientes - Fidelização (1)Consumo (Economia) (1)Consumption (Economics) (1)Customer loyalty (1)Desconto (1)... View MoreDate Issued
2019 (3)
Has File(s)Yes (3)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV