• português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • italiano 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • Login
Cerca 
  •   DSpace Home
  • Cerca
  •   DSpace Home
  • Cerca
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Cerca

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Items 1-10 di 77

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Julgando o livro pela capa : a influência do design das capas na escolha do público infantil 

Córdova, Maquélen Tafarel de (2020-07-30)

Estudo sobre a satisfação dos clientes em relação aos bancos da região metropolitana da Serra Gaúcha 

Moreira, Diéssica Madruga (2020-07-16)
Thumbnail

Análise de identidade e personalidade da Vans : estudo de caso e representação de seus consumidores ao longo da história da marca 

Giombelli, Kevin Luis (2020-07-27)
This study seeks to present the identity, brand personality of Vans and also demonstrate how the personality and self-concept was portrayed of consumers towards its advertisements. The research has the general objective ...

Fatores que influenciam a compra virtual dos acadêmicos de uma universidade da Serra Gaúcha participantes de um programa sênior de educação 

Santos, Adilse dos (2020-07-11)

Relatório de estágio curricular obrigatório em medicina veterinária : marketing e administração de vendas 

Camargo, Rafael da Paz de (2020-07-31)
Thumbnail

A influência do merchandising no processo de decisão de compra de produtos para pets 

Roxa, Paola Valim da (2020-07-30)
The pet market is constantly growing in recent years, one of the factors that justify this phenomenon is the fact that people are increasingly humanizing their pets, that is, treating them as a member of the family. ...

Relatório de estágio curricular obrigatório na área de comercialização e marketing veterinário 

Simon, Thaís (2020-12-12)
Thumbnail

A evolução da renda e do consumo: uma aplicação da curva de Engel no caso brasileiro para o período de 2000 a 2020 

Dornelles, Silvana Rosso (2021-05-24)
Thumbnail

Efeitos da atitude, envolvimento, experiência e valor simbólico sobre a intenção de compra de vinhos pela geração millenial 

Pompermayer, Rogerio (2020-12-03)
Studies on consumer behavior have grown in the area of marketing, especially those that seek to associate them with purchase intent. This construct has special attention on the part of researchers because it presents ...
Thumbnail

Imagem de preço de loja no contexto omni-channel e a intenção de recompra 

Graciola, Ana Paula (2020-02-29)
Omni-channel generates integration of multiple environments to improve customer interaction with the retailer. These transformations of the retail industry have been largely influenced by the internet and the new purchase ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 8

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contattaci | Manda Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Ricerca

Tutto DSpaceArchivi & CollezioniData di pubblicazioneAutoriTitoliSoggetti

My Account

LoginRegistrazione

Discover

AutoreAndrade, Fernanda Pereira (1)Andrioni, Cassandra Nunes (1)Azevedo, Sara Pasquali de (1)Barbosa, Andressa Pereira (1)Barros, Ígor Ribeiro de (1)Benato, Marina (1)Bertolazzi, Pedro Otávio da Luz (1)Bet, Laura Verona (1)Bresolin, Marina Pizzatto (1)Brochetto, Gabriel Sandri (1)... View MoreSoggetto
Comportamento do consumidor (77)
Publicidade (21)Administração (15)Consumer behavior (14)Comércio eletrônico (13)Marketing (13)Marketing na Internet (9)Comércio internacional (8)Consumidores - Atitudes (7)Compras (6)... View MoreDate Issued2020 (20)2021 (16)2023 (16)2022 (13)2024 (12)Has File(s)
Yes (77)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contattaci | Manda Feedback
Theme by 
Atmire NV