• português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-19 of 19

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

A configuração da imagem de um shopping center na percepção de consumidores locais 

Gasparin, Francieli Montanari (2014-06-04)
The present work consists in identifying the image of Shopping Center Iguatemi Caxias, in the perspective of local consumers. Images are understood as a being organized as a net of meanings or schemes, which are arranged ...
Thumbnail

Confiança, valor e lealdade do consumidor : um estudo desenvolvido em uma concessionária de veículos 

Souza, Lasier Gorziza de (2014-06-03)
This work discusses the strategy of customer retention through the practice of relationship marketing in the context of retail services at the car dealership. More specifically, the Passion Automóveis Ltda., Peugeot ...

O comportamento do consumidor da Serra Gaúcha na adoção da energia solar fotovoltaica 

Brochetto, Gabriel Sandri (2021-12-14)
Thumbnail

Influência das emoções em um processo de compras on-line 

Giacomin, Jean Domingos (2020-12-10)

Marketing digital: um estudo sobre o impacto das mídias sociais na decisão de compra dos usuários de e-commerce 

Coleoni, Bruna Schemes (2020-12-16)
Thumbnail

Efeitos da pandemia do COVID-19 para o e-commerce 

Gallon, Rafael (2022-07-13)
Thumbnail

Estudo do comportamento do consumidor junto ao mercado digital 

Sonaglio, Felipe Conci (2022-12-07)
Thumbnail

Necessidades e características do comportamento dos consumidores 

Frighetto, Soeli (2022-07-25)
The present work deals with the identification of consumers' needs and characteristics. Knowing and analyzing the profile of consumers is extremely important to optimize sales strategies, when you understand the profile ...

Análise da experiência do consumidor segundo a percepção do público presente no Tricofest nos municípios de Nova Petrópolis e Picada Café 

Barbosa, Andressa Pereira (2022-12-09)
Thumbnail

Análise dos fatores que influenciam a intenção de compra de imóveis 

Pessoa, Ciana Celita (2023-03-28)
Construction market has been growing in the last decades and to understand costumer behavior has become a subject of great ambition in the organizational context, as well as a great challenge for organizations. Therefore, ...
Thumbnail

O comportamento do consumidor de e-commerce pré e pós pandemia da COVID-19 

Dutra, Marcos Roberto de Lima (2022-12-30)
Thumbnail

Marketing digital: a influência na tomada de decisão de compra 

Larsen, Débora Vieira (2022-12-23)
Thumbnail

Fatores que influenciam a disposição a pagar e a intenção de compra do consumidor de edificações sustentáveis na Serra Gaúcha 

Suzin, Thaís Zimmermann (2023-09-15)
This dissertation investigates the role of sustainable buildings in mitigating the negative environmental impact of the construction industry. Recognizing the growing global emphasis on environmental awareness and ...

Comportamento do consumidor: fatores que influenciam o processo de decisão de compra do praticante de danças urbanas da cidade de Caxias do Sul 

Ferreira, Franciele Farias (2023-11-24)
Thumbnail

O comportamento dos consumidores em relação ao uso de hotéis para pet na cidade de Farroupilha 

Schizzi, Tamy Luiza Fuhr (2023-12-19)
Thumbnail

O impacto da internet no comportamento do consumidor brasileiro na última década 

Meyer, Joaquim Felipe (2023-12-23)
Thumbnail

Impacto do valor de uso, da sustentabilidade e do ambiente construído,na disposição a pagar por edificações residenciais sustentáveis 

Petroli, Ângela (2024-07-31)
The increase in population in urban centers is causing more and more problems for the environment: reduction of green areas, air and water pollution, climate change. This increase brings a greater need for residential ...

Estratégias adotadas pelo comércio varejista caxiense para sustentação do seu negócio em meio á pandemia do COVID-19 

Andreazza, Patrícia (2025-04-29)
Thumbnail

Artefato de inteligência artificial generativa para personalização da estratégia Omnichannel no varejo 

Busnelo, Maicon Rafael (2025-06-25)
The increasing complexity of the consumer journey in the retail sector, driven by rapid and profound digital transformation, has demanded that companies operate in a more integrated, responsive, and personalized manner ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAndreazza, Patrícia (1)Barbosa, Andressa Pereira (1)Brochetto, Gabriel Sandri (1)Busnelo, Maicon Rafael (1)Coleoni, Bruna Schemes (1)Dutra, Marcos Roberto de Lima (1)Ferreira, Franciele Farias (1)Frighetto, Soeli (1)Gallon, Rafael (1)Gasparin, Francieli Montanari (1)... View MoreSubject
Administração (19)
Comportamento do consumidor (19)
Comércio eletrônico (7)Consumer behavior (6)Management (4)Compras (3)COVID-19 (3)Marketing na Internet (3)Marketing (2)Pandemias (2)... View MoreDate Issued2020 - 2025 (17)2014 - 2019 (2)Has File(s)Yes (19)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV