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Confiança, valor e lealdade do consumidor : um estudo desenvolvido em uma concessionária de veículos
(2014-06-03)
This work discusses the strategy of customer retention through the practice of relationship marketing in the context of retail services at the car dealership. More specifically, the Passion Automóveis Ltda., Peugeot ...
Identificação dos principais stakeholders e análise dos relacionamentos existentes no contexto do roteiro turístico da localidade de Ana Rech em Caxias do Sul - RS
(2014-05-19)
The present research describes the relationship existing between the main ones stakeholders (groups of interest) identified in a specific reality, the tourist itinerary of the locality of Ana Rech in Caxias do Sul RS. ...
Relação entre valor percebido, reputação, confiança e custos de troca como determinantes da retenção de clientes no contexto de serviços de telefonia móvel
(2015-04-01)
Maintaining and expanding relationships with customers in the service area, is to encourage customer retention and thus cause the corporation to be viewed differently by the market. However, the service providers must ...
A prática relacional existente entre um fabricante e seus distribuidores e a percepção de valor do relacionamento na díade
(2014-05-06)
The interorganizacional relationships have attracted several studies of marketing about the theme Relationship Marketing. This paper addresses how the dimension of relationship marketing can influence the value’s perception ...