• português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • português (Brasil) 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • Entrar
Buscar 
  •   Página inicial
  • Teses, Dissertações e Relatórios
  • Teses, Dissertações e Relatórios defendidos na UCS
  • Programa de Pós-Graduação em Administração
  • Doutorado em Administração
  • Buscar
  •   Página inicial
  • Teses, Dissertações e Relatórios
  • Teses, Dissertações e Relatórios defendidos na UCS
  • Programa de Pós-Graduação em Administração
  • Doutorado em Administração
  • Buscar
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Buscar

Mostrar Filtros AvançadosHide Advanced Filters

Filtros

Utilize filtros para refinar o resultado de busca.

Itens para a visualização no momento 1-6 of 6

  • Opção de ordenação:
  • Relevância
  • Título - crescente
  • Título - decrescente
  • Data de publicação - crescente
  • Data de publicação - decrescente
  • Resultados por página:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Imagem de preço de loja no contexto omni-channel e a intenção de recompra 

Graciola, Ana Paula (2020-02-29)
Omni-channel generates integration of multiple environments to improve customer interaction with the retailer. These transformations of the retail industry have been largely influenced by the internet and the new purchase ...
Thumbnail

Prontidão para tecnologia, inteligência de produto e customização em massa como preditores do valor de uso no contexto dos smart products 

Cecconello, Ivandro (2019-12-18)
Digital transformation has attracted considerable interest from the academic and business community because of its huge impact on products and services. In this sense, the importance of theoretical and empirical research ...
Thumbnail

Influência do lazer sério na felicidade, na satisfação com a vida, na simplicidade voluntária e no consumo experiencial de seus praticantes 

Matte, Juliana (2022-01-27)
Serious leisure is undertaken systematically and is so meaningful and exciting to practitioners that they embark on a leisure career, wanting to practice it long-term. As a result, serious leisure brings social and ...
Thumbnail

Quanto você está disposto a pagar? Pesquisa relacionando disposição a pagar com valor utilitário e valor hedônico em diferentes cenários de compra 

Tartarotti, Lucas (2023-10-12)
Products tend to have a predominance of utilitarian value or hedonic value in the consumer's mind, but it is worth highlighting that the same product can generate a greater perception of utilitarian value and, in other ...
Thumbnail

Antecedentes e consequentes do engajamento do consumidor de alimentos orgânicos 

Rizzon, Fernanda (2023-10-07)
Consumer engagement has emerged as the main customer management movement today, with a proposal to evolve the concept of relationship marketing. In this sense, research aims to distinguish consumer attitudes and behaviors ...
Thumbnail

Artefato de inteligência artificial generativa para personalização da estratégia Omnichannel no varejo 

Busnelo, Maicon Rafael (2025-06-25)
The increasing complexity of the consumer journey in the retail sector, driven by rapid and profound digital transformation, has demanded that companies operate in a more integrated, responsive, and personalized manner ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Entre em contato | Deixe sua opinião
Theme by 
Atmire NV
 

 

Navegar

Todo o repositórioComunidades e ColeçõesPor data do documentoAutoresTítulosAssuntosEsta coleçãoPor data do documentoAutoresTítulosAssuntos

Minha conta

EntrarCadastro

Discover

AutorBusnelo, Maicon Rafael (1)Cecconello, Ivandro (1)Graciola, Ana Paula (1)Matte, Juliana (1)Rizzon, Fernanda (1)Tartarotti, Lucas (1)Assunto
Comportamento do consumidor (6)
Consumer behavior (6)Comércio varejista (2)Administração (1)Administração de produtos (1)Alimentos naturais (1)Artificial intelligence (1)Brand name products (1)Clientes - Fidelização (1)Comércio eletrônico (1)... Ver maisData de publicação2023 (2)2019 (1)2020 (1)2022 (1)2025 (1)Possui arquivo(s)Yes (6)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Entre em contato | Deixe sua opinião
Theme by 
Atmire NV