• português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Teses e dissertações
  • Teses e Dissertações defendidas na UCS
  • Programa de Pós-Graduação em Educação
  • Search
  •   DSpace Home
  • Teses e dissertações
  • Teses e Dissertações defendidas na UCS
  • Programa de Pós-Graduação em Educação
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Constituição semântico-argumentativa do texto pergunta-resposta: uma análise didático-pedagógica com vistas à formação de professores 

Kullmann, Niuana (2021-02-26)
The hereby study has as its starting as well as its arrival point the need to qualify teachers? language skills as mother tongue users. The research path was grounded on the Theory of Argumentation in Language (TAL), ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Kullmann, Niuana (1)
SubjectAnálise do discurso (1)Discourse analysis (1)Linguistics (1)Linguística (1)
Professores - Formação (1)
Semantics (1)Semântica (1)Teachers - In-service training (1)... View MoreDate Issued2021 (1)Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV