• português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Search
  •   DSpace Home
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 26

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

O impacto do marketing sensorial no comportamento do consumidor 

Biasibetti, Bruna (2019-05-17)

Identificação dos fatores que influenciam os atletas a escolher eventos de corrida de rua : um estudo na visão dos consumidores do esporte 

Santos, Marcelo de Jesus dos (2019-07-06)

A relação entre consumidores adultos e os brinquedos colecionáveis : um estudo desenvolvido no contexto de miniaturas de carros 

Behling, Patrícia (2019-07-06)

Estudo de viabilidade da implementação de cursos de inglês na modalidade híbrida em uma escola de idiomas no município de São Marcos/RS 

Borghetti, Camila (2019-06-24)

A influência dos sites de compra on-line no comportamento de consumidores de vinhos finos 

Gilbert, Vanessa Spadetto (2019-07-11)
Thumbnail

A identidade visual e as percepções do consumidor: um estudo de caso das embalagens da marca Lola Cosmetics 

Bertuol, Natália (2019-07-15)

Identificação dos fatores influenciadores no marketing de referência para a indicação de serviços da cidade de Farroupilha (RS) 

Cappelletti, Jaqueline (2019-11-28)
Thumbnail

Análise das técnicas de persuasão e heurísticas na campanha de lançamento da marca Amanco no Brasil 

Renosto, Marcos Vinícius (2019-12-11)
This paper aims to understand how the persuasion and heuristics techniques were used in the purchase decision processes in the launching campaign of the Amanco brand launch in the Brazilian market in 2006. For this, a ...
Thumbnail

O comportamento do consumidor na cidade de Guaporé/RS à luz do marketing de fidelização 

Mariuzza, Daniela Maria (2019-12-10)

Fatores comportamentais determinantes na propensão ao endividamento dos consumidores caxienses 

Horst, Kelly (2019-12-03)
Within the context of the modern theoretical framework of Behavioral Finance, this study focused on conducting a more specific and subjective investigation, exclusively seeking to analyze the behavioral factors that are ...
  • 1
  • 2
  • 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAndriolo, Gabriela Comparin (1)Behling, Patrícia (1)Bertuol, Natália (1)Biasibetti, Bruna (1)Borges, Vanessa (1)Borghetti, Camila (1)Cappelletti, Jaqueline (1)Cecconello, Ivandro (1)Farias, Felippe de (1)Gasparetto, Júlia Basso (1)... View MoreSubject
Comportamento do consumidor (26)
Marketing (5)Consumer behavior (4)Publicidade (4)Compras (3)Consumidores (3)Tecnologia (3)Clientes - Fidelização (2)Compras - Processo decisório (2)Comércio eletrônico (2)... View MoreDate Issued
2019 (26)
Has File(s)Yes (26)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV