• português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • italiano 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • Login
Cerca 
  •   DSpace Home
  • Teses, Dissertações e Relatórios
  • Teses, Dissertações e Relatórios defendidos na UCS
  • Programa de Pós-Graduação em Biotecnologia
  • Mestrado Profissional em Biotecnologia e Gestão Vitivinícola
  • Cerca
  •   DSpace Home
  • Teses, Dissertações e Relatórios
  • Teses, Dissertações e Relatórios defendidos na UCS
  • Programa de Pós-Graduação em Biotecnologia
  • Mestrado Profissional em Biotecnologia e Gestão Vitivinícola
  • Cerca
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Cerca

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Items 1-4 di 4

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

A titularidade das indicações geográficas no Brasil. Um estudo comparado a partir das IGs de vinhos finos e espumantes 

Colloda, Andresa (2015-02-24)
This dissertation is about Geographical Indications (GIs), a distinctive feature of the Law area known as Intellectual Property, belonging to the field of industrial property, which is, in Brazil, regulated by the Industrial ...
Thumbnail

O impacto do CRM na performance mercadológica de vinícolas 

Menegotto, Adriano (2019-02-19)
The wine sector has achieved greater representation in the economic aspect, both regional and national. The wineries contribute by boosting the sector with the generation of economic results, employability and innovations ...
Thumbnail

Análise do comportamento do público consumidor de vinhos das Regiões Sul e Sudeste do Brasil 

Montanari, Queli (2019-03-20)
Consumer behavior is a complex and multidimensional process that is even more complicated when it is necessary to consider several individuals or groups. Thereby, this paper aims to analyze the main aspects concerning ...
Thumbnail

Aspectos da qualidade em vinhos tintos : um estudo comparativo entre consumidores e profissionais do setor vinícola 

Rigoni, Ben-Hur (2014-06-16)
Perceptions of quality, image and value and the purchase behavior are acts immersed in customers' subjectivity and individuality. This is also valid in wines. Initially, it was done a review in the recent literature of how ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contattaci | Manda Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Ricerca

Tutto DSpaceArchivi & CollezioniData di pubblicazioneAutoriTitoliSoggettiQuesta CollezioneData di pubblicazioneAutoriTitoliSoggetti

My Account

LoginRegistrazione

Discover

AutoreColloda, Andresa (1)Menegotto, Adriano (1)Montanari, Queli (1)Rigoni, Ben-Hur (1)Soggetto
Vinho (4)
Wine (3)Clientes - Contatos (1)Commercial treaties (1)Comportamento do consumidor (1)Comportamento do consumidor - Brasil, Sudeste (1)Comportamento do consumidor - Brasil, Sul (1)Compra e venda (1)Consumer behavior - Brazil, South (1)Consumer behavior - Brazil, Southeast (1)... View MoreDate Issued2019 (2)2014 (1)2015 (1)Has File(s)Yes (4)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contattaci | Manda Feedback
Theme by 
Atmire NV