• português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • Deutsch 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • Einloggen
Suche 
  •   DSpace Startseite
  • Trabalhos de Conclusão de Curso
  • Área do Conhecimento das Ciências Sociais Aplicadas
  • Comércio Internacional - Bacharelado
  • Suche
  •   DSpace Startseite
  • Trabalhos de Conclusão de Curso
  • Área do Conhecimento das Ciências Sociais Aplicadas
  • Comércio Internacional - Bacharelado
  • Suche
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Suche

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filter

Verwenden Sie Filter, um die Suchergebnisse zu verfeinern.

Anzeige der Dokumente 1-6 von 6

  • Sortiermöglichkeiten:
  • Relevanz
  • Titel aufsteigend
  • Titel absteigend
  • Erscheinungsdatum aufsteigend
  • Erscheinungsdatum absteigend
  • Ergebnisse pro Seite:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Diagnóstico de alcance da comunicação integrada de marketing dos e-sports: de que maneira a população recebe informações sobre e-sports na cidade de Caxias do Sul 

Kaczala, Pedro Festugatto (2019-12-06)
From the beginning of the digital games, through the arcades era, many people considered video games with proper competition. In addition to the fact of the competitiveness, a market of important participation has been ...
Thumbnail

Aplicação de uma metodologia para entrada em novos mercados internacionais com abordagem ecológica 

Fiedler, Larissa Favero (2019-07-09)
The growing demand for products with a sustainable approach brings companies the challenge of making adjustments to meet these preferences. This challenge is even greater at the international level, as each country has its ...
Thumbnail

Smartphones: identificando os efeitos do marketing na percepção de satisfação do consumidor com seu dispositivo atual 

Gil, Lucas Pires (2020-12-10)
The cell phone has evolved from an interpersonal communication device to a multimedia machine. Smartphone development companies innovate rapidly producing successive generations of mobile devices. The rich number of users ...
Thumbnail

Aplicablidade das estratégias de marketing do Super Bowl em esportes brasileiros 

Steffenon, Kevin Yan (2020-07-15)
Marketing, often considered one of the foundations of management, is a powerful strategic tool aimed at the market positioning of its user, including the attribution of value and exercising the function of meeting the needs ...
Thumbnail

O papel do marketing no processo de internacionalização de empresas da Serra Gaúcha 

Bassani, Jessica (2021-12-09)
Globalization, together with the business internationalization, has reduced the istances between nations and consequently enabling companies to reach new markets. In this ontext, arketing becomes an important knowledge ...
Thumbnail

Análise da percepção de mães brasileiras e americanas em relação à influência da publicidade em canais do YouTube nas escolhas de consumo do público infantil 

Mascarello, Camila Cinelli (2019-12-10)
Child consumption is growing worldwide and it is increasingly common to see products and services designed exclusively for children. The tools used to attract children have the most varied molds, however currently stand ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
Atmire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

EinloggenRegistrieren

Entdecke

AutorBassani, Jessica (1)Fiedler, Larissa Favero (1)Gil, Lucas Pires (1)Kaczala, Pedro Festugatto (1)Mascarello, Camila Cinelli (1)Steffenon, Kevin Yan (1)Schlagwort
Marketing (6)
Comércio internacional (2)Comportamento do consumidor (1)Consumo (Economia) (1)Empresas - Serra, Região (RS) (1)Esportes - Brasil (1)Exportação (1)Marca de produtos (1)Marketing de exportação (1)Marketing esportivo (1)... mehrErscheinungsdatum2019 (3)2020 (2)2021 (1)Has File(s)
Yes (6)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
Atmire NV