• português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • italiano 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • Login
Cerca 
  •   DSpace Home
  • Trabalhos de Conclusão de Curso
  • Área do Conhecimento das Ciências Sociais Aplicadas
  • Comércio Internacional - Bacharelado
  • Cerca
  •   DSpace Home
  • Trabalhos de Conclusão de Curso
  • Área do Conhecimento das Ciências Sociais Aplicadas
  • Comércio Internacional - Bacharelado
  • Cerca
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Cerca

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Items 1-6 di 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Análise das respostas comportamentais de consumidores de duas sociedades com traços culturais distintos em um cenário de cocriação 

Muratore, Nicole Speguem (2019-07-09)
The present study analyzes the behavior of the consumer inserted in an experimental scenario of co-creation in two groups with different cultural traits. For this purpose, a descriptive quantitative research was applied, ...
Thumbnail

Percepção dos consumidores de diferentes culturas em relação à estratégia de storytelling 

Andriolo, Gabriela Comparin (2019-12-10)
The way companies are communicating with their customers has been changing, once traditional advertising pieces, in the face of a world filled with information, are no longer able to hold the public's attention. Therefore, ...
Thumbnail

Adaptação cultural de atletas de jiu-jitsu em competições no exterior 

Oliveira, Renato Ferreira Marcondes (2019-12-11)
This paper aims to explore the difficulties faced by Brazilian Jiu-Jitsu athletes in competitions abroad, a sport that is increasingly gaining popularity in Brazil, with 2.5 million practitioners in the country, many of ...
Thumbnail

Análise da internacionalização do funk brasileiro 

Pereira, Gabriel (2019-12-10)
The Brazilian Funk musical rhythm, born in the carioca peripheries, is being expanded to foreign markets. This paper analyzes the main characteristics of this rhythm internationalization. To this end, the research was ...

Análise das respostas comportamentais de consumidores do Brasil e Índia em relação a campanhas publicitárias com diferentes padrões de beleza 

Toledo, Allana Gomes (2019-12-10)
This conclusive quantitative research explores consumer behavior towards ads with models of different beauty standards, in two different nationalities, Brazil and India. The experiment consisted of four groups, two from ...
Thumbnail

Análise da adaptação cultural na expatriação de jogadores de futebol brasileiros 

Fenili, Luciane Dalla Rosa (2019-12-10)
With the growing international movement in sports, especially in football, studies are necessary to avoid damage. Therewith, an analysis of the characteristics of the expatriation process, based on the perception of Brazilian ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contattaci | Manda Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Ricerca

Tutto DSpaceArchivi & CollezioniData di pubblicazioneAutoriTitoliSoggettiQuesta CollezioneData di pubblicazioneAutoriTitoliSoggetti

My Account

LoginRegistrazione

Discover

AutoreAndriolo, Gabriela Comparin (1)Fenili, Luciane Dalla Rosa (1)Muratore, Nicole Speguem (1)Oliveira, Renato Ferreira Marcondes (1)Pereira, Gabriel (1)Toledo, Allana Gomes (1)Soggetto
Cultura (6)
Consumidores (3)Comportamento do consumidor (2)Ajustamento social (1)Atletas (1)Comportamento do consumidor - Brasil - Índia (1)Expatriação (1)Funk (Música) (1)Futebol (1)Globalização (1)... View MoreDate Issued
2019 (6)
Has File(s)Yes (6)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contattaci | Manda Feedback
Theme by 
Atmire NV