• português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • português (Brasil) 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • Entrar
Buscar 
  •   Página inicial
  • Teses, Dissertações e Relatórios
  • Teses, Dissertações e Relatórios defendidos na UCS
  • Programa de Pós-Graduação em Administração
  • Mestrado Acadêmico em Administração
  • Buscar
  •   Página inicial
  • Teses, Dissertações e Relatórios
  • Teses, Dissertações e Relatórios defendidos na UCS
  • Programa de Pós-Graduação em Administração
  • Mestrado Acadêmico em Administração
  • Buscar
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Buscar

Mostrar Filtros AvançadosHide Advanced Filters

Filtros

Utilize filtros para refinar o resultado de busca.

Itens para a visualização no momento 1-9 of 9

  • Opção de ordenação:
  • Relevância
  • Título - crescente
  • Título - decrescente
  • Data de publicação - crescente
  • Data de publicação - decrescente
  • Resultados por página:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

O impacto da consciência da marca, da credibilidade da marca, da inovação percebida e da qualidade percebida na intenção de compra de automóveis SUVs 

Cruz, Luan Hoffmann da (2020-01-16)
Knows who is the customer, what the customer thinks and how the customer reacts to the stimuli present at the time of purchase is fundamental for the marketing area. The first antecedent to investigate is brand awareness, ...
Thumbnail

Desempenho organizacional, satisfação no trabalho, esforço instrucional e comprometimento: um estudo ambientado em escolas no Vale do Caí-RS 

Schlindwein, Carlos Eduardo (2020-06-30)
Organizational performance is a relevant factor for all types of organizations, regardless of whether their purpose is a financial result or not. In the school environment, more specifically elementary schools, it is ...
Thumbnail

Meu chefe é um algoritmo: o efeito da confiança entre motorista e a plataforma de economia compartilhada Uber, um estudo de caso na cidade de Caxias do Sul-RS 

Silva, Daniel Faturi e (2020-06-30)
The sharing economy consolidates today as a new business model that has been transforming a way of interaction, negotiation and work relations. For the development of a study, explore the Uber sharing rideshare platform, ...
Thumbnail

Antecedentes do desempenho individual no trabalho: o papel de aspectos empreendedores e organizacionais 

Corso, Rodrigo Luiz (2020-10-14)
In an increasingly competitive scenario, it becomes relevant to search for evidence of how to provide the best individual performance of the employee seeking the survival and success of organizations. Given this, the present ...
Thumbnail

Gamificação, motivação e engajamento no trabalho: um estudo qualitativo de múltiplos casos 

Miri, Daniel Hank (2020-06-16)
The motivation and engagement of an employee in the workplace are essential for carrying out their activities and consequently generating results for the company. Gamification, in turn, is the use of activities, applications ...
Thumbnail

Um estudo sobre informação para apoio à tomada de decisão gerencial em prestadores de serviços de saúde 

Silva, Aldenara Moreira (2020-07-27)
To meet the demand for public health, the Unified Health System (SUS) hires private health service providers. The contracted organizations contribute to the peculiarities of health policies in the search for business ...
Thumbnail

Iniciativas de projetos para cidade inteligente baseada em tecnologia da informação e comunicação: práticas em áreas urbanas sob o prisma da sustentabilidade 

Moreira, Luis Fernando (2020-08-04)
The study proposed to investigate the relationship of the Smart City project initiatives based on ICTs with the economic, social and environmental dimensions of the Triple Bottom Line. The objective is to aim how Smart ...
Thumbnail

Efeitos da atitude, envolvimento, experiência e valor simbólico sobre a intenção de compra de vinhos pela geração millenial 

Pompermayer, Rogerio (2020-12-03)
Studies on consumer behavior have grown in the area of marketing, especially those that seek to associate them with purchase intent. This construct has special attention on the part of researchers because it presents ...
Thumbnail

Sistemas integrados de informação: benefícios, problemas e mudanças identificados nas escolas de ensino fundamental e médio regidas pela 4ªCRE 

Fuga, Marcos Alberto (2020-03-18)
Information technologies and systems have advanced significantly and are changing management, planning, control and decision-making, including for educational institutions. In this environment, Enterprise Resource Planning ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Entre em contato | Deixe sua opinião
Theme by 
Atmire NV
 

 

Navegar

Todo o repositórioComunidades e ColeçõesPor data do documentoAutoresTítulosAssuntosEsta coleçãoPor data do documentoAutoresTítulosAssuntos

Minha conta

EntrarCadastro

Discover

AutorCorso, Rodrigo Luiz (1)Cruz, Luan Hoffmann da (1)Fuga, Marcos Alberto (1)Miri, Daniel Hank (1)Moreira, Luis Fernando (1)Pompermayer, Rogerio (1)Schlindwein, Carlos Eduardo (1)Silva, Aldenara Moreira (1)Silva, Daniel Faturi e (1)AssuntoAmbiente de trabalho (1)Aprendizagem organizacional (1)Automóveis - Compra (1)Brand of products (1)Cars - Purchase (1)Centros de fisioterapia (1)City planning (1)Comportamento do consumidor (1)Comportamento organizacional (1)Compras (1)... Ver maisData de publicação
2020 (9)
Possui arquivo(s)Yes (9)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Entre em contato | Deixe sua opinião
Theme by 
Atmire NV