• português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • English 
    • português (Brasil)
    • English
    • español
    • italiano
    • Deutsch
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Teses, Dissertações e Relatórios
  • Teses, Dissertações e Relatórios defendidos na UCS
  • Programa de Pós-Graduação em Ensino de Ciências e Matemática
  • Mestrado Profissional em Ensino de Ciências e Matemática
  • Search
  •   DSpace Home
  • Teses, Dissertações e Relatórios
  • Teses, Dissertações e Relatórios defendidos na UCS
  • Programa de Pós-Graduação em Ensino de Ciências e Matemática
  • Mestrado Profissional em Ensino de Ciências e Matemática
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Ensino de ciências por meio da aprendizagem baseada em problemas: contribuições para o ensino da temática saúde pública 

Affeldt, Bruno Barbosa (2022-03-18)
This work consists in the application of the PBL method to find out how it can contribute to the development of skills and competences related to the subject "public health". For such, a didactic sequence about sanitation ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

Author
Affeldt, Bruno Barbosa (1)
SubjectAprendizagem (1)Ensino médio - Estudantes (1)High school - Students (1)Learning (1)Public health - Study and teaching (1)Saúde pública - Estudo e ensino (1)... View MoreDate Issued
2022 (1)
Has File(s)Yes (1)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV